Senior Accountant (Delivery)

Заявка №52347
Уровень зарплаты
600 000–700 000 ₸
Город
Алматы
Гарантийный период
3 месяца

Профессия по заявке

Финансы, бухгалтерия
  • Бухгалтер

Описание вакансии

Адрес

Байконур, Almaty, Abay Avenue, 42

Обязанности сотрудника/Key responsibilities

    • Provision of accounting & tax services to the assigned clients’ pool in strict accordance with executed Services Agreements.
    • Development, adaptation and optimization of the procedures for the most productive provision of services to clients
    • Development, adaptation and optimization of accounting & tax input and output data for the most effective provision of services to clients.
    • Provision of expertise on accounting & tax matters.
    • Organization of the work of junior staff of the assigned accounting team, developing their competencies.
    • Control of quality and promptness of accounting & tax maintenance by the assigned accounting team (checking processing of primary accounting documents, preparation of payment orders, preparation and submission of tax forms and statistical reports, reports to the National Bank, preparation of documents for compliance with currency control, etc.),
    • Independent preparation and submission of tax forms and statistical reports, reports to the National Bank, preparation of documents for compliance with currency control, etc. for complex clients.
    • Требования/Key requirements
      • Higher education in Accounting or Finance.
      • Relevant work experience of at least 5 years.
      • English language skills - Advanced level.
      • Advanced knowledge of accounting laws, tax legislation, IFRS, currency regulation and the Code of Administrative Offenses of the Republic of Kazakhstan;
      • Experienced user of 1C: Accounting (knowledge of other ERP systems will be a plus), online banking systems, software for filing tax and accounting reports;
      • High level of computer literacy and knowledge of MS Office, including good Microsoft Excel skills (V-Lookups, Pivots, etc.);
      • Energetic, flexible and proactive approach;
      • Advanced communication and teamwork skills, the ability to coordinate, plan and organize effective project work;
      • High resistance to work in a multitask demanded environment, the ability to deal with deadlines.
      • Good analytical skills, problem solving ability and attention to detail.
      • Условия работы
      • Employment in full compliance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan.
      • Modern office in the perfect location (Baikonur Business Center, 42 Abay Avenue, Almaty),
      • Flexible schedule 5/2 with the possibility of partial remote work for work-live balance,
      • Stable and attractive salary; annual salary review based on performance,
      • Medical insurance after the probationary period,
      • Meal compensation,
      • GREAT PLACE TO WORK® certified office with a cosy atmosphere and a friendly team,
      • Wide opportunities for career growth and development; we have our own Business Academy and personnel training system,
      • You will be able to participate in international projects and apply for international vacancies within the company,
      • You can improve your English language skills or learn other languages on the goFLUENT platform.
      • Ключевые навыки

        Английский язык

        1С: Бухгалтерия

        Бухгалтерская отчетность

        Бухгалтерский учет

        Работа с большим объемом информации

Требования к рекрутерам

Специальные знания/навыки, которыми должен обладать рекрутер?
- знание английского языка в достаточном объеме для анализа резюме кандидатов на английском языке
- опыт подбора бухгалтеров, желательно кандидатов в аутсорсинге, знание этого рынка услуг
Будут ли дополнительные задачи кроме подбора? (Могут увеличить стоимость заявки)
Другие требования:
- Просьба присылать резюме отобранных кандидатов до проведения предварительного собеседования, чтобы исключить повтор рассмотрения кандидатов, которые уже были рассмотрены нашими рекрутерами и только после этого проводить интервью.

Похоже, мы уже нашли рекрутеров и заказ сейчас в активной работе.

Успей побороться за другие — заявки из более чем 20 профессиональных сфер ждут тебя тут.

Вознаграждение за сотрудника
455 000 ₸
Дата публикации
19 февраля 2024 г.
Приглашенных исполнителей
3 из 3
Оплата рекрутеру
50% за выход + 50% по окончании гарантийного периода
Просмотрено
17 раз
Тип исполнителя
Только для юридических лиц, ИП и самозанятых